Wyszukiwarka

Wybierz frakcję:
Sonda

Regulamin

 

I. Informacje o firmie
 
1. Sklep internetowy 4Relax.sklep.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:

4Relax Justyna Kopka
ul. Gabriela Narutowicza 25
05-230 Kobyłka
NIP: 125 138 95 91
REGON: 366040378

Numer Konta: mBank
68 1140 2004 0000 3302 7663 2031

2. Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 509981609 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) 

  • pon - pt, w godzinach 10:00-22:00;
  • sob - niedz 10.00 - 15.00; 
  • pod adresem e-mail 4relax.sklep@gmail.com

3. Wszystkie ceny na stronie Sklepu są cenami brutto podawane w złotych polskich. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

 

II. Zamówienia i sposób ich realizacji
 
1. Zamówienia są przyjmowane z pośrednictwem strony 4Relax.sklep.pl.

2. Po złożenu zamówienia na wskazany adres e-mail wysyłamy informację o jego przyjęciu tj.:

  • wszystkie zamówione produkty;
  • cena zamówionych produktów wraz z podatkiem;
  • wybrany sposób wysyłki oraz jego koszt;
  • informacje dotyczące płatności;
  • po realizacji zamówienia wysyłamy fakturę (bez VAT "zw" ) na podany w formularzu zamówienia adres e-mail (Dostawa towarów lub świadczenie usług zwolnionych od podatku VAT na podstawie art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT.)

2.1 W przypadku posiadadnia kodów rabatówych należy wpisać ważny kod na stronie "koszyk" w polu "Kupon rabatowy" znajdującym się pod listą zamawianych produktów i zatwierdzić przycickiem "zapisz". Kody rabatowe występują w wersji jednorazowej lub czasowej w zależności od aktualnej promocji. Kody rabatowe zamieszczamy na naszym profilu facebookowym, forach branżowych lub wysyłamy mailem stałym klientom. 

  • Rabaty dotyczą wszystkich produktów wystawionych na sklepie z wyjątkiem tych z działu "Okazja"

3. Zamówienie jest realizowane:

  • Przy wyborze wysyłki z przedpłatą po zaksięgowaniu całej sumy na rachunku nr  

68 1140 2004 0000 3302 7663 2031

  • Istnieje możliwosć odbioru osobistego po wczesniejszym uzgodnieniu (abyśmy mogli przygotować towar do odbioru) pod adresem: ul. Narutowicza 25, 05-230 Kobyłka w godzinach 18.00 - 22.00;

4. Opcje Dostawy:

 

Paczka w RUCHU:

Kiosk RUCH - Waga 0-1kg 5,90 PLN ( czas dostawy 2-4 dni )

Kiosk RUCH - Waga 1-5kg 7,50 PLN ( czas dostawy 2-4 dni )

InPost:

Paczkomaty - 11,50 PLN ( czas dostawy 2-3 dni )

Poczta Polska:

PACZKA24 - Waga 0-2kg 12.00 PLN  ( czas dostawy 2 dni  )

PACZKA24 - Waga 2-5kg 18.00 PLN  ( czas dostawy 2 dni  )

PACZKA24 - Waga 5-10kg 22.00 PLN  ( czas dostawy 2 dni  )

PACZKA24 - Pobraniowa 25.00 PLN ( czas dostawy 2 dni  )

Lokalna Dostawa 4,90 PLN ( czas dostawy 0-1 dni ) - Zobacz zasięg


5. Zamówienia na produkty mające czas realizacji powyżej 24h są sprowadzane na zamówienie. W tych przypadkach sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji sklep natychmiast informuję o tym Klienta, zamówienie zostaje anulowane, a wpłacone przez klienta pieniądze zostają zwrócone w całości na wskazane konto.

6. Do czasu realizacji zamówienia trzeba doliczyć czas dostawy  zależny od wybranej przez Kienta formy dostawy.

7. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • z góry przelewem bankowym na konto Sklepu:  68 1140 2004 0000 3302 7663 2031
  • przy odbiorze wybierając wysyłkę pobraniową;

8. Po zakupie wysyłamy fakture na maila podanego w formularzu zamówień


III. Zwroty, odstąpienie od umowy
 
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.

2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres 4relax.sklep@gmail.com wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.

3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe).

4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty). 

5. Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia. 

6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

7. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

 


IV. Reklamacje
 
1. W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail 4relax.sklep@gmail.com podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.

2. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.

4. W przypadku konieczności zwrotu produktu paczkę nalezy odesłać Pocztą Polską na adres:

4Relax Justyna Kopka
ul. Gabriela Narutowicza 25
05-230 Kobyłka

5. W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy i koszt przesyłki zwrotnej

6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

V. Cookies

Dla Twojej wygody, w celach umożliwienia korzystania z serwisu oraz dla celów statystycznych, witryna 4Relax.sklep.pl używa ciasteczek. Ciasteczka to niewielkie informacje przechowywane przez stronę internetową w Twojej przeglądarce. Serwis może używać zarówno ciasteczek przechowywanych tylko przez okres przebywania na stronie (czas trwania sesji) jak i po zakończeniu jej przeglądania. Serwis może też używać ciasteczek instalowanych przez zewnętrzne serwisy internetowe.

Większość popularnych przeglądarek domyślnie skonfigurowana jest domyślnie w sposób akceptujący ciasteczka. Jeśli chcesz, możesz zabronić używania tej technologii. Aby to zrobić zmień odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dokładną informację o sposobie konfiguracji każdej przeglądarki, uzyskasz w dołączonej do niej pomocy. Brak takiej zmiany oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie technologii ciasteczek przy korzystaniu z tego serwisu.

Wyłączenie obsługi ciasteczek może jednak prowadzić do utrudnień w korzystaniu z tego serwisu internetowego.

 

 

edytowano 05.05.2018

 

Facebook